متن ادبی-زخم های عمیق

آرزو هایم بوی باران می دهند

ولطافت دست دردامان فریبایی چشمانی آبی رنگ

کودکی بازیگوش درخیال پرواز

آرزویم این است

یک ستاره مال من باشد

یک گل شمعدانی حتی برای یک لحظه توی دستان من باشد

شب به لالایی باران به خواب بروم

صبح ازعطر گل سرخ سرشارشوم

میم ازچشمه

خدانزدیک ترازپیش شود....



نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت21:50---25 آذر 1393


دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی ست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست ...


ghazal
ساعت18:17---25 آذر 1393
تمام نبودنت پرشده است از
مرورخاطرات تلخ و شیرین
عاشقانه تر، مجنون وارتر

کاش حال مرا اندکی می دانستی...


مائده
ساعت17:38---15 آذر 1393
دلم طوفانی از غم هاست ، طلوع سخت ماتم هاست
نمیدانم چرا این دل همیشه غرق رویاهاست ؟؟؟


تنهــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ساعت2:23---21 شهريور 1393
ﺍﻣﺸﺐ بزنیم ﺑﻪ سلامتیه
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺷﺘیم

ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ﺩﺭﮎ ﻧﮑﺮﺩ ﺷﺎﯾﺪ ﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﻧﺒﻮﺩﯾﻢ
ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻭﻥ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺩﺭﮐﻤﻮﻥ ﮐﻨﻪ

ﺭﻓﺖ ﺗﻨﻬﺎﻣﻮﻥ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻨﮕﻪ
ﺍﻭﻥ ﺣﺘﯽ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﻓﮑﺮﻡ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﻋﮑﺴﺶ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ

ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺑﯽ ﺷﺮﺭﺭﺭﺭﻑ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮﺩﻡ
ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﯼ؟؟؟
ﺟﻮﻧﻤﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ

ﮐﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﺜﻞ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﻪ

ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺘﻮ ﺑﺴﺘﯽ ﺑﻬﻢ ﺣﺘﯽ ﻓﺮﺻﺖ ﻧﺪﺍﺩﯼ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺮﻑ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺷﻮﻥ ﺑﻐﺾ ﺷﺪ

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺖ ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ....


ghazal
ساعت18:34---28 مرداد 1393
با کسی باش که “تو” را بخواهد
نه کسی که تو را “هم” بخواهد . . .


رها
ساعت2:16---19 مرداد 1393
دیگر به بخشی از تو قانع نیستم، آری..
با هرچه داری دوست میدارم مرا باشی..
یک فصل از یک قصه؟ نه! این را نمیخواهم..
میخواهم از این پس تمام ماجرا باشی..
"حسین منزوی"


تکاور
ساعت17:37---17 مرداد 1393

درود برشما
کارتون عالی بود.


A6eqe T0
ساعت17:26---17 مرداد 1393
tabadole link mikoni??? khabaram kon !
qarar_nabud.avaxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ساعت 16:45 توسط مسعودی